وبلاگ کار و فناوری شهرستان دارالصابرین بم

وبلاگی مربوط به کتاب کاروفناوری متوسطه اول

وبلاگ کار و فناوری شهرستان دارالصابرین بم

وبلاگی مربوط به کتاب کاروفناوری متوسطه اول

دانلود کتاب آموزشی نرم افزار مالتی مدیا بیلدر(Multimedia Builder) برای ساختن محتوای الکترونیک+نرم افزار

این کتاب آموزشی برای یادگیری نرم افزار قدرتمند مالتی مدیا بیلدر بسیار مناسب است.

شایان ذکر است که MMB برای تولید محتوای الکترونیک و سی دی های خود اجرا (Auto Run) استفاده می شود



جهت دریافت بر روی تصویر زیر کلیک نمایید

رمز فایل: fkbam.blogsky.com


جهت دریافت نرم افزار مالتی مدیا بیلدر روی تصویر زیر کلیک نمایید


نظرات 18 + ارسال نظر
همکار کار و فناوری سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 00:09

آقای محرابیان سلام
لطفا نظر خودتون را در مورد کار با Auto Play Media 8
بفرمایید و اگه ممکنه اونو با MMB از نظر کار کرد و کاربرد و یادگیری مقایسه کنید.
بازم تشکر

سلام همکار گرامی
auto play نرم افزار خوبیست اما در mmb دست شما بازتره و می توانید کارهای خلاقانه ای انجام دهید

همکار کار و فناوری سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 00:00

با سلام دوباره خدمت شما همکار گرامی
آقا خوب عادت کرده بودم از شما سوال بپرسم.راستشو بخواهید رفتم طرف Auto Play media . البته یه کم سختره اما فکر کنم کامل تره. آقای محرابیان از با این برنامه آشنایی دارید بفرمایید مثل برنامه قبلی اگه بخوام یک ورودی مثل EditBox ایجاد کنم که اگر خالی بود اخطار بده چه کدی بنویسم. کد برنامه MMb را قبول نمی کنه.
بازم ممنونم از لطف شما

دیانا شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 16:56

سلام این برنامه اموزش هست؟
پس خود نرم افزار از کجا دانلود کنیم؟
اگه شما ادرسی دارید به من بدید تا از انجا دانلود کنم.
ممنون از سایت خوبتون.

سلام.
لینک دانلود نرم افزار اضافه شد

همکار کار و فناوری دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 19:19

سلام دوست عزیز
برنامه ایمیل را آماده کردم و از G mail و yahoo سعی کردم برای شما بفرستم اما هر دو سایت بنا به دلایل امنیتی اجازه ارسال نمی دهند.
باز هم از شما تشکر می کنم. انشاء الله در تمامی کارها و زندگیتان موفق و سالم و سربلند باشید.
damavand076@gmail.com

سلام. ممنون. موفق و مؤید باشید

همکار کار و فناوری چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 17:50

با عرض سلام
دوست محترم ساختن صفحات متفاوت که هر کدام کد امنیتی جداگانه داشته باشند کار راحتیه. من می خوام کار سخت تر را انجام بدم تا یه چیزی هم یاد بگیرم. لطفا اشکال مرا تصحیح بفرمایید
من چهار تا کد را در یه صفحه قراردادم و فقط قسمت کدها را برش داده سپس اون چهارتا را روی هم قرار دادم و برای هر کدام یه hot spot گذاشتم و دستور show\hide برای هر لایه کد ساختم.
مشکل اینجاست که در قسمت Interaction with other objects با هز باز تعویض کد , کدهای سوم و چهار مخفی نمیشن . چون ما فقط دو Action در قسمت Mouse click on object trigger می تونیم داشته باشیم. که کد یک و دو زا مخفی می کنن.
لطفا راهنمایی بفرمایید.
باز هم تشکر از زحمات جنابعالی

همکار عزیز سلام
شما باید کد نویسی را در قسمت More Actions(script) انجام دهید که در این قسمت می توانید از بینهایت Show/Hide استفاده نمایید.
موفق باشید

bahzad سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 20:00 http://behzadleitooffice.blogsky.com/

کتابش عالی

همکار کار و فناوری دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 12:14

با سلام دوباره خدمت شما
آقا یه سوال دیگه
در قسمت ورود کد امنیتی شما چهار شماره قرار دادید و اسکریپتی نوشتید که در صورت درست بودن اعداد به مرحله بعدی برود سوال من اینه که این چهار تا کد را مثل قسمت سوال امنیتی درست کردید؟ و بی زحمت اسکریپت شما چی بود؟

سلام بزرگوار شما برای هر کدام از کدهای امنیتی باید یک صفحه مجزا ایجاد کنید که با هر بار کلیک کردن برای تعویض کد به صفحه بعدد برود و یا اینکه همه را در یک صفحه قرار دهید و با کد نویسی در اسکریپت ناحیه تغیر کد تعریف کنید که با هر بار کلیک آیتمهایی که نمی خواهید نمایش داده شوند مخفی شوند و کد جدید نمایش داده شود

و اما اسکریپت
شما ابتدا یک متغیر به ادیت باکس نسبت می دهید
در اسکریپت کلید ادامه می نویسید
اگر متغیر مساوی با کد مورد نظر بود به صفحه بعد برود و گرنه پیام بدهد. همانند کاری که برای پسوردها انجام دادید

همکار کار و فناوری یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 17:01

دوست محترم باز هم سلام و وقت شما بخیر
آقا دست شما درد نکنه . موفق شدم تا یه صفحه دیگه جلو برم.
راستی بی زحمت E mail خودتون را برام بزارید تا برنامه ام را برایتان بفرستم.
در حقیقت می خواهم تکلیفم را تحویل بدم.
خدا یار و نگهدارتان

سلام همکار گرامی
خداقوت
الحمدلله که موفق شدید
از لطف شما نسبت به بنده سپاسگزارم.
آدرس ایمیل:abbas.m90@chmail.ir

همکار کار و فناوری شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 23:38

با عرض سلام و شب بخیر
آقا من طبق فرمایشات شما عمل کردم ولی جواب نگرفتم اسکریپت من
$ EditBox$=A
If (A$= '<>') Then
NextPage()
Else
Message("لطفا جواب خود رابنویسید!","Variable")
End
منظورم این بود که شما بعد از IF علامت مساوی نذاشتید یا بالای علامت < شما فقط یک گیومه " گذاشتید.البته من هم مثل شما هم با کا و گیومه یا علامت آپاستروف کار کردم اما فقط قسمت دوم شرط اجرا میشه
بازم از لطف شما بسیار ممنونم. خدا نگهدارتان

سلام همکار عزیز
ما میی خواهیم در صورت خالیی نبودن ادیت باکس به صفحه بعد برویم به همین علت متغیر ما نباید خالی باشد یا به عبارتی مخالف خالی باشد لذا در دستور if می نویسیم <> یعنی مخالف بعد دو عدد کوتیشن' می گذاریم بدون هیچ فاصله ای به این شکل'' دقت کنید که نیازی به علامت = نداریم پس کد به این شکل نوشته می شود
If
فاصله
)
$A
<>
'
'
(
Then
NextPage
()
Else
پیامی که می خواهید قرار دهید

لطفا کد را کپی نفرمایید بلکه عیین کد را در قسمت اسکریپت دکمه تایپ بفرمایید.من عمدا کد را در چند سطر نوشتم تا به علت محدودیت فرمت بندی صحیح در این قسمت وبلاگ، دچار اشتباه نشوید

همکار کار و فناوری شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 19:42

سلام دوست گرامی
آقا لطفا اسکریپتی که برای من نوشتید را چک کنید. احساس می کنم یه چیزی کم باشه . چون قسمت اول شرط اجرا نمیشهIf (A$<>'') Then
NextPage()
باز هم تشکر از زحمات شما

سلام. مشکلی ندارد . باز تأکید می کنم که پیشفرض ادیت باکس باید خالی باشد یعنی عبارت Text Input را حذف کنید
همچنین عبارت ()NextPage بدین صورت است یعنی پرانتزها باید سمت راست عبارت قرار بگیرند

همکار کار و فناوری جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 20:06

سلام همکار عزیز
وقت شما بخیر
آقا اشکال عمده من اسکریپت نویسی است هر چند قبلا کمی بیسیک و دلفی کار کردم اما اینجا به مشکل بر می خورم. اما خوشبختانه راهنمایی شما همیشه مشکل گشا بوده است
دوست عزیز یه سوال داشتم.
لطفا بفرمایید چگونه یک اسکریپت برای ٰText Button بنویسم که اگه EditBox مطلبی دریافت کرد به صفخه بعد برود و اگه آنرا خالی گذاشتیم یه پیام دهد که آنرا پر کنیم.
آقا باور کنید که من مدت ها تمام راه هایی را که بلدم امتحان می کنم و در نهایت مزاحم شما می شوم.
باز هم از تمام زحمات شما کمال تشکر را دارم

سلام علیکم.
همکار محترم ، شما می توانید یک متغیر به ادیت باکس نسبت دهید مثلاً$A و در اسکریپت Text Button بنویسید
If (A$<>'') Then
NextPage()
Else
Message("لطفا نام خود را وارد نمایید","VARIABLE")
End
دقت نمایید که حتماً باید Default Text ادیت باکس شما خالی باشد یعنی عبارت پیش فرض آن را حذف کنید

ضمناً سوالات خود را به راحتی مطرح بفرمایید . بنده در حد توان از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

در پناه خدا موفق و موید باشید.

همکار کار و فناوری دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 22:10

با سلام دوباره خدمت شما همکار گرامی

آقا دست شما درد نکند. راهنمایی های شما کامل و بی نقض است و صد البته مشکل گشا. باورر کنید تازه دارم متوجه
می شوم که چقدر برای این برنامه زحمت کشیدید
در پناه حق سلامت و سربلند باشید.
تا بیان مشکل دیگه خدا یار و نگهدارتان

همکار کار و فناوری یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 21:45

باز هم سلام به شما همکار محترم و باز هم خیلی ممنون از راهنمای های ارزنده شما.
آقا شرمنده که همیشه مزاحم هستم. باور کنید به خاطر دانش آموزان هست.
سوالم این که در برنامه شما هنگام انتخاب سوال امنیتی روی هر گزینه که می ریم سوال آب می شود ( به خالت انتخاب در می آید) می خواستم بدونم چطور این کار را کردین.
من از تمام سوالات در خالت آبی عکس گرفتم . لینک دادم یا از hot spot استفاده کردم . ام گزینه mouse over نداره ؟!!
لطفا اشتباهم را اصلاح کنید.
باز هم از تمام زحمات شما سپاسگزارم

سلام همکار گرامی
شما باید توی صفحه ای که پس زمینه اش تصویری قرار دارد که هیچ کدام از سوالها آبی نیست، تصاویر آبی شده سوالات را قرار بدید دقت کنید که باید با فتوشاپ حاشیه های اضافه رو حذف کنید و فقط خود سوال باقی بماند و این تصاویر رو مخفی کنید.
روی هرکدام از سوالهای موجود در صفحه (پس زمینه) یک هات اسپات بذارید و در پنجره خصوصیات هرکدام از هات اسپاتها از قسسمت اکشن آیکون دوم از سمت چپ (Interaction with other objects) رو کلیک کنید و از اکشن اولی گزینه Show /Hide رو انتخاب و از قسمت object همون اکشن تصویر سوال مورد نظر رو انتخاب کنید

موفق باشید

همکار کار و فناوری شنبه 27 دی 1393 ساعت 22:12

یا عرض سلام مجدد
همکار محترم ابتدا تشکر می کنم از اینکه جواب سوالات بنده را می فرمایید. قبلا عرض کردم دارم یه برنامه برای ایمیل یاهو مثل برنامه شما می سازم اما هر چه جلوتر می روم متوجه می شوم برنامه شما چقدر پر بار و توانمند است. باور کنید نه اغراق می کنم و نه تملق. واقعیت همین هست. دوست عزیز من در قسمت ساختن پسورد و تکرار آن به مشکل برخوردم . لطفا راهنماییم کنید.
من دو EditBox ساختم و یه TextButton
می خواهم اسکریپتی بنویسم که اگر ورودی EditBox1 و 2 یکی بود به صفحه بعدی برود ودر غیر این صورت اخطار دهد.
من نمی دونم برای رشته ها چه بنویسم که هر ورودی را بگیرد و با هم مقایسه نماید و در صورت درست بودن به صفحه بعد برود.
باز هم از شما بسیار ممنونم

سلام.همکار گرامی از لطف ششما سپاسگزارم
شما باید به هر کدام از ادیت باکسسها یک متغیر رشته ای نسبت دهید مثلاpass1$ و ادیت باکس دوم pass2$ dسپس در اسکریپت دکمه بنویسید
If (pass1$=pass2$) Then
NextPage()
Else
Message("لطفا دقت فرمایید","VARIABLE")

End

همکار کار و فناوری دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 08:40

با سلام و عرض خسته نباشید
ای کاش می شد شما در وبلاگتون آموزش نرم افزارهای تولید محتوا مثل همین MMB را میذاشتین.
نمی دونم وقت دارین یا نه؟ ولی اگه برایتان امکان پذیر است
این آموزش ها را قرار دهید مطمئنا مورد استقبال همکاران قرار می گیره. من حتما در جلسه بعدی گروه آموزشی آدرس وبلاگ
پر محتوای شما را قرار خواهم داد.
در پناه حق سلامت و سرافراز باشید

سلام. از پیشنهاد شما سپاسگزارم.
ان شاء الله در حد توان آماده پاسخگویی به سوالات همکاران هستم

همکار شما دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 08:34

با عرض سلام خدمت شما همکار محترم
بازم ممنون از راهنمایی شما دوست عزیز. اون مشکل اسکریپت من هم حل شد و تونستم برای ایمیل یاهو مثل برنامه شما یه برنامه ساده تر برای بچه هام درست کنم ولی یه
نکته مهم این که قسمت سوال و کد امنیتی در برنامه شما
به صورت پویا است و ما حق انتخاب سوال و یا تغییر کد را داریم
لطفا بفرمایید که این فسمت را با چه نرم افزاری درست کردید

بازم تشکر می کنم از همکاری شما

سلام همکار گرامی.
برای موردی که فرمودید. بنده چند تصویر مختلف از سایت رشد میل گرفتم و در برنامه mmb در صفحات مختلف قرار دادم که کاربر وقتی روی هر کدام از سوالها کلیک کند به صفحه لینک داده شده به آن سوال هدایت می شود.
موفق باشید.

یه همکار شنبه 20 دی 1393 ساعت 19:33

دوست عزیز از راهنمایی شما خیلی ممنونم. ان شاء الله دعای خیر بچه ها و این کار ارزشمند شما نزد خدا دارای اجر دنیوی و اخروی گردد.
راستی شما خودتون MMB را کلاس رفتین یا از سایت و کتاب یاد گرفتین. اگه سایت یا کتابی غیر از کتاب وبلاگ شما می شناسید . بی زحمت معرفی کنید. من توی اینترنت خیلی گشتم سایت و کتاب جالبی پیدا نکردم..
باز از شما همکار محترم بسیار ممنونم

از لطف شما سپاسگزارم.
همکار گرامی فعلاً کاملترین کتاب آموزشی در این زمینه همین کتاب موجود در وبلاگ است. بهترین کمک را به شما در خصوص این برنامه، بررسی دقیق sampel های موجود در مسیر نصب خود برنامه می توانند داشته باشند.
موفق و مؤید باشید.

همکار شما جمعه 19 دی 1393 ساعت 21:51

سلام همکار محترم
خدا قوت . دستت درد نکنه از وبلاگ و برنامه های عالی شما
من یه مشکل کوچولو دارم و اون اینه که می خوام مثل برنامه ایمیل رشد شما یه برنامه واسه یاهو بسازم برای آموزش به بچه های خودم. برای رفتن به مرحله سایت یاهو که باید آدرس را وارد کنیم من یه Editbox یه text button و یک script ودر قسمت اکشن آن نوشتم RunScript("Scriptبه صفحه اضافه کردم. اکشن text Button را اینطور نوشتم.
'A$='www.mail.yahoo.com
if (editbox= 'www.yahoo.com') then
()next page
else
( "www.mail.yahoo.com " , "دقت کنید") message
end

لطف کنید و اشکال مرا مشخص کنید.
از لطف شما بسیار سپاس گزارم.
همکار فرهنگی شما

سلام بزرگوار. شما باید متغیر$A را به input text نسبت دهید نه text button
روی Input text کلیک کنید و در پنجره خصوصیات آن در قسمت OutPut نوع strig را انتخاب و نام متغیر را وارد کنید مثلاً $A و تأیید کنید
در مرحله بعد در اکشن text Button بنویسید

if (A$= 'www.yahoo.com') then
()next page
else
( "www.mail.yahoo.com " , "دقت کنید") message
end
نیازی به Script اضافه نیست.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد